Bezpieczne korzystanie z usługi eSKOK

Informujemy, że w celu korzystania z usługi eSKOK, nie jest wymagane instalowanie na komputerach ani w telefonach komórkowych dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów. W sytuacji otrzymania takiego komunikatu prosimy o pilny kontakt z Operatorami Tele-skok.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

  • Dbaj o bezpieczeństwo swoich haseł i loginu – więcej informacji zamieściliśmy tutaj
  • Sprawdź czy adres strony logowania rozpoczyna się od przedrostka https oraz  czy po kliknięciu w kłódkę wyświetla się prawidłowa informacja o certyfikacie strony – więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
  • Korzystaj z zalecanych ustawień przeglądarki internetowej – więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
  • Wprowadzaj ręcznie numery rachunków podczas wykonywania przelewów, a przed autoryzacją hasłem jednorazowym weryfikuj ich prawidłowość.