POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ

Wybierz aplikację zgodną z system operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną Aplikację mobilną mSKOK już teraz!

Aby tego dokonać kliknij w ikonę sklepu lub zeskanuj kod QR.

Dla systemu operacyjnego Android, wymagana minimalna wersja systemu to 5.1.

Dla systemu operacyjnego iOS, wymagana minimalna wersja systemu to 10.0.

AKTYWACJA

Aby móc korzystać z Aplikacji mobilnej mSKOK postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1

Zaloguj się do Serwisu internetowego usługi eSKOK, wejdź w Ustawienia i wybierz opcję Aktywuj Aplikację mobilną, a następnie ustal Hasło do Aplikacji mobilnej.

2

W sklepie dedykowanym dla systemu operacyjnego, jaki posiadasz na swoim urządzeniu mobilnym, wyszukaj Aplikację „mSKOK” (w App Store lub Google Play), pobierz ją, a następnie zainstaluj.

3

Aktywuj aplikację wpisując numer Login oraz Hasło do Aplikacji mobilnej, nadaj Kod PIN lub ustaw logowanie za pomocą odcisku palca, zaloguj się i korzystaj z konta na telefonie lub tablecie.

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo Aplikacji mobilnej mSKOK zapewnia:

Indywidualny, znany tylko Tobie, Kod PIN lub logowanie odciskiem palca.

Szyfrowanie połączenia protokołem TLS.

Automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności.

 

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.

Na bieżąco aktualizuj Aplikację mobilną oraz system operacyjny.

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Aplikacji mobilnej mSKOK oraz zapoznaj się z Instrukcją Użytkownika Aplikacji mobilnej mSKOK.

Aplikacja mobilna mSKOK zostanie automatycznie zablokowana po:

  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia Kodu PIN lub logowania odciskiem palca do Aplikacji mobilnej,
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

Odblokowanie Aplikacji mobilnej jest możliwe wyłącznie poprzez Serwis internetowy usługi eSKOK. Aby odblokować dostęp do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK wybrać opcję „Aktywuj Aplikację mobilną” dostępną w Ustawieniach. A następnie zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym i ponownie aktywować Aplikację na urządzeniu mobilnym.

 

W przypadku zapomnienia Kodu PIN do Aplikacji mobilnej, należy wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach urządzenia albo odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie – w obu przypadkach należy ponownie aktywować Aplikację, nadając nowy Kod PIN. W przypadku gdy nie pamiętasz Hasła do Aplikacji mobilnej, służącego do aktywacji Aplikacji na urządzeniu mobilnym, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK, wybrać opcję Ustawienia>>Włącz/wyłącz kanały dostępu i przy kanale dostępu Aplikacja mobilna Dezaktywuj kanał. Następnie należy ponownie wybrać opcję Włącz/wyłącz kanały dostępu i dla kanału Aplikacja mobilna wybrać opcję Aktywuj kanał. W kolejnym kroku należy zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

Bezpieczne Hasło do Aplikacji mobilnej powinno zawierać od 8 do 15 znaków (dozwolone cyfry, małe i wielkie litery (bez polskich znaków diakrytycznych: ą, ę, ś, ż, ź) oraz znaki specjalne: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + | – = \ { } [ ] ; ‘ : „ , . / < > ?.

Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK niezbędne jest:

  • Posiadanie usługi eSKOK w SKOK, która udostępnia Aplikację mobilną,
  • Posiadanie urządzenia mobilnego (telefon, tablet) z dostępem do Internetu oraz systemem operacyjnym Google Android 5.1 lub wyższy, iOS 10.0 lub wyższy. Ponadto urządzenie nie może być zmodyfikowane w celu uzyskania na nim pełnej kontroli (nie zostało „zrootowane”),
  • Aktywowanie kanału Aplikacja mobilna w Serwisie internetowym usługi eSKOK.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie działa na urządzeniach, które zostały „zrootowane”: W celu uzyskania możliwości korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest cofnięcie wprowadzonych modyfikacji na urządzeniu mobilnym.

Masz inne pytania?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą pytań FAQ lub do kontaktu z Operatorami Tele-skok:

801 803 800*
58 782 59 00*

*opłata zgodna z taryfą operatora