Rozwój Internetu i urządzeń mobilnych pozwala nam oferować wysokiej jakości, bezpieczną i wygodną w użytkowaniu Usługę eSKOK. Kluczowym elementem samodzielnej i komfortowej obsługi rachunku przez Internet, jest Twój komputer oraz urządzenie mobilne. Oprócz zabezpieczeń zastosowanych w Usłudze eSKOK prosimy o zapoznanie się z kilkoma podstawowymi zasadami użytkowania komputera i urządzenia mobilnego, które zwiększają bezpieczeństwo korzystania z usługi:
- Instaluj na komputerze tylko renomowane oprogramowanie kupowane w sklepie bądź pobierane z zaufanych źródeł,
- Instaluj Aplikację mobilną mSKOK* tylko z oficjalnych źródeł (Google Play, App Store),
- Zainstaluj na komputerze oraz urządzeniu mobilnym pakiet bezpieczeństwa tzn. program antywirusowy oraz zaporę sieciową,
- Korzystaj z automatycznych aktualizacji systemu operacyjnego i regularnie skanuj komputer oraz urządzenie mobilne programem antywirusowym.
Do obsługi Serwisu internetowego Usługi eSKOK zalecany jest system operacyjny, kompatybilny z jedną z poniższych przeglądarek internetowych z włączoną obsługą Java Script i Cookies:
- Chrome w wersji 39.0 i nowszych,
- Internet Explorer w wersji 11.0 i nowszych,
- Mozilla Firefox w wersji 36.0 i nowszych,
- Opera w wersji 34.0 i nowszych.
Szczegółowe informacje na temat konfiguracji ustawień przeglądarek internetowych do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK znajdziesz po kliknięciu w poniższy odnośnik:
Ustawienia przeglądarek internetowych.Pamiętaj, że używana przeglądarka wymaga bieżących aktualizacji.
Ustawienia przeglądarek internetowych.Pamiętaj, że używana przeglądarka wymaga bieżących aktualizacji.
Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK* wystarczy urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (telefon lub tablet) z zainstalowanym systemem operacyjnym:
- Android 5.0 lub wyższy,
- iOS 10.0 lub wyższy,
Dla zwiększenia bezpieczeństwa korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK na Twoim urządzeniu mobilnym pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować system operacyjny oraz regularnie skanować urządzenie programem antywirusowym.
*Dostępność kanału dostępu Aplikacja mobilna zależy od Kasy, której jesteś Członkiem