Odpowiadamy na pytania
Słownik
Terminy używane w pomocy
Natywna aplikacja umożliwiająca Użytkownikowi dostęp do Usługi eSKOK, dedykowana na urządzenia mobilne (telefony, tablety) z dostępem do Internetu po aktywowaniu na urządzeniu mobilnym poprzez wprowadzenie przez Użytkownika Loginu oraz Hasła do Aplikacji mobilnej, a następnie po wprowadzeniu Kodu PIN lub cech biometrycznych.
To kwota, która oznacza maksymalną wartość wszystkich przelewów, które mogą zostać zlecone za pośrednictwem Usługi eSKOK w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego (z wyłączeniem przelewów własnych i przelewów cyklicznych*).
*Zależy od Kasy, której jesteś Członkiem.
To kwota, która oznacza maksymalną wartość wszystkich przelewów, które mogą zostać zlecone za pośrednictwem Usługi eSKOK w ciągu jednego dnia kalendarzowego (z wyłączeniem przelewów własnych i przelewów cyklicznych*).
*Zależy od Kasy, której jesteś Członkiem.
Część Usługi eSKOK zapewniająca Użytkownikowi dostęp do rachunku posiadanego w Kasie za pośrednictwem Serwisu telefonicznego oraz Operatora. Jest dostępna pod jednym z numerów kontaktowych: 801 803 800 lub (+48) 58 782 59 00 (opłata zgodna z taryfą operatora) 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu*.
*Z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych oraz Nowego Roku.
Automatyczny system telefoniczny umożliwiający sprawdzenie dostępnych środków na rachunku rozliczeniowym oraz zmianę Hasła do Serwisu telefonicznego. W celu skorzystania z Serwisu telefonicznego, należy zadzwonić na jeden z numerów telefonów kontaktowych dedykowanych dla Usługi Tele-skok i na klawiaturze telefonu wybrać przycisk „1”.
Dziesięciocyfrowy identyfikator Użytkownika, który jest unikalnym numerem posiadacza konta z dostępem do Usługi eSKOK. Znajduje się na Umowie ramowej.
Osoba świadcząca pomoc Użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z Usługą eSKOK oraz wykonująca Dyspozycje na życzenie Użytkownika, dostępna pod jednym z numerów telefonów dedykowanych Usłudze Tele-skok.
Hasło do Serwisu internetowego lub Hasło do Serwisu telefonicznego.
Godzina graniczna – określony przez Kasę nieprzekraczalny, przypadający pod koniec dnia roboczego moment, po którym otrzymane zlecenie wykonania Operacji uznaje się za otrzymane pierwszego dnia roboczego po tym dniu.