Odpowiadamy na pytania

Nowi Klienci

eSKOK

Podczas aktywacji/odblokowania* usługi eSKOK potwierdzenie aktywacji Usługi nastąpi jednorazowym hasłem SMS, które otrzymasz na Twój telefon komórkowy, dlatego tak ważne jest aby numer podany w placówce był prawidłowy. Dodatkowo ze względów bezpieczeństwa, Operatorzy Tele-skok podczas rozmowy w przypadku wykonywania dyspozycji zleconych przez Państwa oddzwaniają na numer telefonu podany w Placówce Kasy. Brak lub błędny numer telefonu uniemożliwi dokonania tej czynności.

Pamiętaj, aby podać Pracownikowi Placówki Kasy aktualny numer telefonu kontaktowego.

*Dotyczy SKOK posiadających daną funkcjonalność

Wybór Kasy rozpocznij od znalezienia Placówki w Twoim mieście oraz zapoznania się z ofertą. Pracownik Placówki pomoże Tobie uzupełnić dokumenty i wydrukuje Umowę ramową.

Po podpisaniu Umowy ramowej Pracownik przekaże Tobie zasady aktywacji Usługi eSKOK.

Aby aktywować dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem eSKOK, przygotuj swój login (znajdziesz go w treści umowy), oraz telefon komórkowy a następnie:
– Wejdź na stronę: www.eskok.pl i kliknij w zakładkę „Zaloguj się”,
– Na stronie logowania do usługi eSKOK, wybierz opcję „Aktywuj dostęp”,
– Wprowadź login oraz uzupełnij pozostałe wymagane dane,
– Następnie system poprosi Cię o ustanowienie, oraz powtórzenie nowego Hasła do serwisu internetowego (Pamiętaj, aby hasło było unikatowe i dostępne tylko dla Ciebie!),
– Kolejnym krokiem jest wybranie obrazka bezpieczeństwa z dostępnej puli obrazków, który pomoże Ci podczas kolejnych logowań łatwiej zidentyfikować autentyczność strony logowania,
– W dalszej kolejności potwierdź aktywację usługi jednorazowym hasłem SMS, które otrzymasz na Twój telefon komórkowy.
Masz pytania?
Pozostajemy do Twojej dyspozycji całą dobę (z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych oraz Nowego Roku), pod numerem telefonów: 801 803 030, lub (+48) 58 782 59 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

* Opłata zgodna z taryfą operatora.

Aby aktywować dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem eSKOK, przygotuj swój login (znajdziesz go w treści umowy), oraz telefon komórkowy a następnie:
– Wejdź na stronę: www.eskok.pl i kliknij w zakładkę „Zaloguj się”,
– Na stronie logowania do usługi eSKOK, wybierz opcję „Aktywuj dostęp”,
– Wprowadź login oraz uzupełnij pozostałe wymagane dane,
– Następnie system poprosi Cię o ustanowienie, oraz powtórzenie nowego Hasła do serwisu internetowego (Pamiętaj, aby hasło było unikatowe i dostępne tylko dla Ciebie!),
– Kolejnym krokiem jest wybranie obrazka bezpieczeństwa z dostępnej puli obrazków, który pomoże Ci podczas kolejnych logowań łatwiej zidentyfikować autentyczność strony logowania,
– W dalszej kolejności potwierdź aktywację usługi jednorazowym hasłem SMS, które otrzymasz na Twój telefon komórkowy.
Masz pytania?
Pozostajemy do Twojej dyspozycji całą dobę (z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych oraz Nowego Roku), pod numerem telefonów: 801 803 030, lub (+48) 58 782 59 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Dzięki usłudze eSKOK zyskujesz:
– Komfort korzystania z oferty Kasy, w dowolnym miejscu,
– Możliwość stałej kontroli środków na swoich rachunkach,
– Bezpieczny dostęp do Transakcji płatniczych,
– Pomoc Operatorów Tele-skok przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych oraz Nowego Roku),
– Przywileje wynikające z członkostwa w wybranej Kasie.
Jeżeli podczas aktywacji Usługi eSKOK okaże się, że Twój numer telefonu jest błędny, niezbędna jest wizyta w Placówce Kasy celem aktualizacji danych.

Szczegóły dotyczące opłat za prowadzenie rachunku oraz ewentualnych prowizji za Przelewy znajdują się w Tabeli opłat i prowizji Kasy, której jesteś Członkiem. Tabele opłat i prowizji dostępne są w dziale Dokumenty do pobrania po wybraniu Kasy z listy lub na stronie internetowej Twojej Kasy.

Aktualnie wymagana jest wizyta w Placówce Kasy. Pamiętaj, że wystarczy jedna wizyta, aby dopełnić wszelkich formalności związanych z członkostwem, założeniem rachunku i podpisaniem Umowy ramowej.

Dodatkowo dzięki bezpośredniej weryfikacji danych osobowych / firmy / podmiotu III sektora przez Pracownika Placówki Kasy, mamy pewność, że zostały dopełnione wszelkie czynności maksymalizujące bezpieczeństwo Twoich środków.