POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ

Wybierz aplikację zgodną z system operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną Aplikację mobilną mSKOK już teraz!

Aby tego dokonać kliknij w ikonę sklepu lub zeskanuj kod QR.

Dla systemu operacyjnego Android, wymagana minimalna wersja systemu to 5.1.

Dla systemu operacyjnego iOS, wymagana minimalna wersja systemu to 10.0.

AKTYWACJA

Aby móc prawidłowo aktywować Aplikację mobilną i cieszyć się pełnym dostępem do jej funkcji, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą instrukcją i postępowanie zgodnie z podanymi krokami.

1

W sklepie dedykowanym dla systemu operacyjnego, jaki posiadasz na swoim urządzeniu mobilnym, wyszukaj Aplikację „mSKOK” (w App Store lub Google Play), pobierz ją, a następnie zainstaluj.

2

Aktywuj aplikację wpisując numer Login oraz Dane identyfikacyjne, nadaj Kod PIN lub ustaw logowanie za pomocą odcisku palca, zaloguj się i korzystaj z konta na telefonie lub tablecie.

*Jeśli dezaktywowałeś lub zablokowałeś kanał mobilny na swoim koncie w serwisie internetowym usługi eSKOK, przed aktywacją aplikacji mobilnej, zaloguj się do Serwisu internetowego usługi eSKOK, wejdź w Ustawienia i wybierz opcję Aktywuj Aplikację mobilną.

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo Aplikacji mobilnej mSKOK zapewnia:

Indywidualny, znany tylko Tobie, Kod PIN lub logowanie odciskiem palca.

Szyfrowanie połączenia protokołem TLS.

Automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności.

 

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.

Na bieżąco aktualizuj Aplikację mobilną oraz system operacyjny.

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Aplikacji mobilnej mSKOK oraz zapoznaj się z Instrukcją Użytkownika Aplikacji mobilnej mSKOK.

Aplikacja mobilna mSKOK zostanie automatycznie zablokowana po:

  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia Kodu PIN lub logowania odciskiem palca do Aplikacji mobilnej,
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

Odblokowanie Aplikacji mobilnej jest możliwe wyłącznie poprzez Serwis internetowy usługi eSKOK. Aby odblokować dostęp do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK wybrać opcję „Aktywuj Aplikację mobilną” dostępną w Ustawieniach. A następnie zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym i ponownie aktywować Aplikację na urządzeniu mobilnym.

 

W przypadku zapomnienia Kodu PIN do Aplikacji mobilnej, należy wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach urządzenia albo odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie – w obu przypadkach należy ponownie aktywować Aplikację, nadając nowy Kod PIN. W przypadku gdy nie pamiętasz Hasła do Aplikacji mobilnej, służącego do aktywacji Aplikacji na urządzeniu mobilnym, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK, wybrać opcję Ustawienia>>Włącz/wyłącz kanały dostępu i przy kanale dostępu Aplikacja mobilna Dezaktywuj kanał. Następnie należy ponownie wybrać opcję Włącz/wyłącz kanały dostępu i dla kanału Aplikacja mobilna wybrać opcję Aktywuj kanał. W kolejnym kroku należy zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

Bezpieczne Hasło do Aplikacji mobilnej powinno zawierać od 8 do 15 znaków (dozwolone cyfry, małe i wielkie litery (bez polskich znaków diakrytycznych: ą, ę, ś, ż, ź) oraz znaki specjalne: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + | – = \ { } [ ] ; ‘ : „ , . / < > ?.

Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK niezbędne jest:

  • Posiadanie usługi eSKOK w SKOK, która udostępnia Aplikację mobilną,
  • Posiadanie urządzenia mobilnego (telefon, tablet) z dostępem do Internetu oraz systemem operacyjnym Google Android 5.1 lub wyższy, iOS 10.0 lub wyższy. Ponadto urządzenie nie może być zmodyfikowane w celu uzyskania na nim pełnej kontroli (nie zostało „zrootowane”),
  • Aktywowanie kanału Aplikacja mobilna w Serwisie internetowym usługi eSKOK.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie działa na urządzeniach, które zostały „zrootowane”: W celu uzyskania możliwości korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest cofnięcie wprowadzonych modyfikacji na urządzeniu mobilnym.

Masz inne pytania?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą pytań FAQ lub do kontaktu z Operatorami Tele-skok:

801 803 800*
58 782 59 00*

*opłata zgodna z taryfą operatora