APLIKACJA MOBILNA mSKOK

Już dziś możesz bezpłatnie pobrać Aplikację mobilną mSKOK i cieszyć się dostępem do konta na swoim urządzeniu mobilnym w każdej chwili i w dowolnym miejscu!

Aplikacja mobilna w łatwy i przejrzysty sposób dostarcza podstawowe informacje o koncie oraz pozwala sprawnie dokonać najważniejszych operacji.

Sprawdź czy SKOK, której jesteś Członkiem udostępnia Aplikację mobilną.

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ

Wybierz aplikację zgodną z system operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną Aplikację mobilną mSKOK już teraz! Aby tego dokonać kliknij w ikonę sklepu lub zeskanuj kod QR.

Dla systemu operacyjnego Android, wymagana minimalna wersja systemu to 4.1.

Dla systemu operacyjnego iOS, wymagana minimalna wersja systemu to 10.0.

AKTYWACJA

Aby móc korzystać z Aplikacji mobilnej mSKOK postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Zaloguj się do Serwisu internetowego usługi eSKOK, wybierz opcję "Aktywuj Aplikację mobilną" dostępną nad głównym menu serwisu, a następnie ustal Hasło do Aplikacji mobilnej.

W sklepie dedykowanym dla systemu operacyjnego, jaki posiadasz na swoim urządzeniu mobilnym, wyszukaj Aplikację „mSKOK”, pobierz ją, a następnie zainstaluj.

Zaloguj się do aplikacji wpisując numer Login oraz Hasło do Aplikacji mobilnej i korzystaj z konta na telefonie lub tablecie.

1
2
3

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo Aplikacji mobilnej mSKOK zapewnia:

Indywidualne, znane tylko Tobie, Hasło dostępu.
Szyfrowanie połączenia protokołem TLS.
Automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności.

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.
Na bieżąco aktualizuj Aplikację mobilną oraz system operacyjny.
Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Aplikacji mobilnej mSKOK oraz zapoznaj się z Instrukcją Użytkownika Aplikacji mobilnej mSKOK.

Aplikacja mobilna mSKOK zostanie automatycznie zablokowana po:
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia Hasła do Aplikacji mobilnej,
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

Odblokowanie Aplikacji mobilnej jest możliwe wyłącznie poprzez Serwis internetowy usługi eSKOK. Aby odblokować dostęp do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK wybrać opcję „Aktywuj Aplikację mobilną” dostępną nad głównym menu serwisu. A następnie zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

W przypadku zapomnienia Hasła do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK, wybrać opcję Ustawienia>>Kanały dostępu, kliknąć w przycisk Operacje dla kanału Aplikacja mobilna oraz opcję Dezaktywuj kanał. Następnie należy ponownie wybrać opcję Kanały dostępu, kliknąć w przycisk Operacje dla kanału Aplikacja mobilna i wybrać opcję Aktywuj kanał. W kolejnym kroku należy zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

Bezpieczne Hasło do Aplikacji mobilnej powinno zawierać od 8 do 15 znaków (dozwolone cyfry, małe i wielkie litery (bez polskich znaków diakrytycznych: ą, ę, ś, ż, ź) oraz znaki specjalne: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + | - = \ { } [ ] ; ‘ : „ , . / < > ?.

Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK niezbędne jest:
  • Posiadanie usługi eSKOK w SKOK, która udostępnia Aplikację mobilną,
  • Posiadanie urządzenia mobilnego (telefon, tablet) z dostępem do Internetu oraz systemem operacyjnym Google Android 4.1 lub wyższy, iOS 10.0 lub wyższy. Ponadto urządzenie nie może być zmodyfikowane w celu uzyskania na nim pełnej kontroli (nie zostało „zrootowane”),
  • Aktywowanie kanału Aplikacja mobilna w Serwisie internetowym usługi eSKOK.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie działa na urządzeniach, które zostały "zrootowane": W celu uzyskania możliwości korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest cofnięcie wprowadzonych modyfikacji na urządzeniu mobilnym.

Masz inne pytania?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą pytań FAQ lub do kontaktu z Operatorami Tele-skok:
801 803 800*
58 782 59 00*

*opłata zgodna z taryfą operatora