POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ
Wybierz aplikację zgodną z system operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną Aplikację mobilną mSKOK już teraz!
Aby tego dokonać kliknij w ikonę sklepu lub zeskanuj kod QR.
AKTYWACJA
Aby móc prawidłowo aktywować Aplikację mobilną i cieszyć się pełnym dostępem do jej funkcji, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą instrukcją i postępowanie zgodnie z podanymi krokami.
*Jeśli dezaktywowałeś lub zablokowałeś kanał mobilny na swoim koncie w serwisie internetowym usługi eSKOK, przed aktywacją aplikacji mobilnej, zaloguj się do Serwisu internetowego usługi eSKOK, wejdź w Ustawienia i wybierz opcję Aktywuj Aplikację mobilną.
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo Aplikacji mobilnej mSKOK zapewnia:
Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Aplikacji mobilnej mSKOK oraz zapoznaj się z Instrukcją Użytkownika Aplikacji mobilnej mSKOK.
Aplikacja mobilna mSKOK zostanie automatycznie zablokowana po:
- Trzech błędnych próbach wprowadzenia Kodu PIN lub logowania odciskiem palca do Aplikacji mobilnej,
- Trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.
Odblokowanie Aplikacji mobilnej jest możliwe wyłącznie poprzez Serwis internetowy usługi eSKOK. Aby odblokować dostęp do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK wybrać opcję „Aktywuj Aplikację mobilną” dostępną w Ustawieniach. A następnie zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym i ponownie aktywować Aplikację na urządzeniu mobilnym.
W przypadku zapomnienia Kodu PIN do Aplikacji mobilnej, należy wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach urządzenia albo odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie – w obu przypadkach należy ponownie aktywować Aplikację, nadając nowy Kod PIN. W przypadku gdy nie pamiętasz Hasła do Aplikacji mobilnej, służącego do aktywacji Aplikacji na urządzeniu mobilnym, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK, wybrać opcję Ustawienia>>Włącz/wyłącz kanały dostępu i przy kanale dostępu Aplikacja mobilna Dezaktywuj kanał. Następnie należy ponownie wybrać opcję Włącz/wyłącz kanały dostępu i dla kanału Aplikacja mobilna wybrać opcję Aktywuj kanał. W kolejnym kroku należy zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.
Bezpieczne Hasło do Aplikacji mobilnej powinno zawierać od 8 do 15 znaków (dozwolone cyfry, małe i wielkie litery (bez polskich znaków diakrytycznych: ą, ę, ś, ż, ź) oraz znaki specjalne: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + | – = \ { } [ ] ; ‘ : „ , . / < > ?.
Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK niezbędne jest:
- Posiadanie usługi eSKOK w SKOK, która udostępnia Aplikację mobilną,
- Posiadanie urządzenia mobilnego (telefon, tablet) z dostępem do Internetu oraz systemem operacyjnym Google Android 5.1 lub wyższy, iOS 10.0 lub wyższy. Ponadto urządzenie nie może być zmodyfikowane w celu uzyskania na nim pełnej kontroli (nie zostało „zrootowane”),
- Aktywowanie kanału Aplikacja mobilna w Serwisie internetowym usługi eSKOK.
Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie działa na urządzeniach, które zostały „zrootowane”: W celu uzyskania możliwości korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest cofnięcie wprowadzonych modyfikacji na urządzeniu mobilnym.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą pytań FAQ lub do kontaktu z Operatorami Tele-skok:
801 803 800*
58 782 59 00*
*opłata zgodna z taryfą operatora