APLIKACJA MOBILNA mSKOK

Już dziś możesz bezpłatnie pobrać Aplikację mobilną mSKOK i cieszyć się dostępem do konta na swoim urządzeniu mobilnym w każdej chwili i w dowolnym miejscu!

Aplikacja mobilna w łatwy i przejrzysty sposób dostarcza podstawowe informacje o koncie oraz pozwala sprawnie dokonać najważniejszych operacji.

Sprawdź czy SKOK, której jesteś Członkiem udostępnia Aplikację mobilną.

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ

Wybierz aplikację zgodną z system operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną Aplikację mobilną mSKOK już teraz! Aby tego dokonać kliknij w ikonę sklepu lub zeskanuj kod QR.

Dla systemu operacyjnego Android, wymagana minimalna wersja systemu to 4.1.

Dla systemu operacyjnego iOS, wymagana minimalna wersja systemu to 10.0.

Dla systemu operacyjnego Windows Phone, wymagana minimalna wersja systemu to 8.1.

AKTYWACJA

Aby móc korzystać z Aplikacji mobilnej mSKOK postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Zaloguj się do Serwisu internetowego usługi eSKOK, wybierz opcję "Aktywuj Aplikację mobilną" dostępną nad głównym menu serwisu, a następnie ustal Hasło do Aplikacji mobilnej.

W sklepie dedykowanym dla systemu operacyjnego, jaki posiadasz na swoim urządzeniu mobilnym, wyszukaj Aplikację „mSKOK”, pobierz ją, a następnie zainstaluj.

Zaloguj się do aplikacji wpisując numer Login oraz Hasło do Aplikacji mobilnej i korzystaj z konta na telefonie lub tablecie.

1
2
3

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo Aplikacji mobilnej mSKOK zapewnia:

Indywidualne, znane tylko Tobie, Hasło dostępu.
Szyfrowanie połączenia protokołem TLS.
Automatyczne wylogowanie po upływie 10 minut bezczynności.

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.
Na bieżąco aktualizuj Aplikację mobilną oraz system operacyjny.
Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące Aplikacji mobilnej mSKOK oraz zapoznaj się z Instrukcją Użytkownika Aplikacji mobilnej mSKOK.

Aplikacja mobilna mSKOK zostanie automatycznie zablokowana po:
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia Hasła do Aplikacji mobilnej,
  • Trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

Odblokowanie Aplikacji mobilnej jest możliwe wyłącznie poprzez Serwis internetowy usługi eSKOK. Aby odblokować dostęp do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK wybrać opcję „Aktywuj Aplikację mobilną” dostępną nad głównym menu serwisu. A następnie zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

W przypadku zapomnienia Hasła do Aplikacji mobilnej, należy w Serwisie internetowym usługi eSKOK, wybrać opcję Ustawienia>>Kanały dostępu, kliknąć w przycisk Operacje dla kanału Aplikacja mobilna oraz opcję Dezaktywuj kanał. Następnie należy ponownie wybrać opcję Kanały dostępu, kliknąć w przycisk Operacje dla kanału Aplikacja mobilna i wybrać opcję Aktywuj kanał. W kolejnym kroku należy zdefiniować nowe Hasło dostępu do Aplikacji mobilnej, potwierdzając dyspozycję hasłem jednorazowym.

Bezpieczne Hasło do Aplikacji mobilnej powinno zawierać od 8 do 15 znaków (dozwolone cyfry, małe i wielkie litery (bez polskich znaków diakrytycznych: ą, ę, ś, ż, ź) oraz znaki specjalne: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + | - = \ { } [ ] ; ‘ : „ , . / < > ?.

Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK niezbędne jest:
  • Posiadanie usługi eSKOK w SKOK, która udostępnia Aplikację mobilną,
  • Posiadanie urządzenia mobilnego (telefon, tablet) z dostępem do Internetu oraz systemem operacyjnym Google Android 4.1 lub wyższy, iOS 10.0 lub wyższy, Windows Phone 8.1 lub wyższy. Ponadto urządzenie nie może być zmodyfikowane w celu uzyskania na nim pełnej kontroli (nie zostało „zrootowane”),
  • Aktywowanie kanału Aplikacja mobilna w Serwisie internetowym usługi eSKOK.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie działa na urządzeniach, które zostały "zrootowane": W celu uzyskania możliwości korzystania z Aplikacji mobilnej niezbędne jest cofnięcie wprowadzonych modyfikacji na urządzeniu mobilnym.

Masz inne pytania?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą pytań FAQ lub do kontaktu z Operatorami Tele-skok:
801 803 800*
58 782 59 00*

*opłata zgodna z taryfą operatora