STRONA GŁÓWNA
APLIKACJA MOBILNA
DOKUMENTY DO POBRANIA
BEZPIECZEŃSTWO
POMOC
KONTAKT
ZALOGUJ SIĘ
Zasady bezpieczeństwa
Hasła i identyfikatory
Komputer i przeglądarki
Szyfrowanie i certyfikaty
FAQ
Demo eSKOK
Strona główna
Pomoc
Lista pytań FAQ
Przelewy
Aplikacja mobilna
Bezpieczeństwo
Przelewy
Słownik
Lista Kas
Nowi Klienci
Rachunki
Aplikacja mobilna
Ogólnie
Jakiego typu rachunki mogę obsługiwać za pośrednictwem Aplikacji mobilnej?
Jakie informacje mogę znaleźć w zakładce Dyspozycje oraz Dyspozycje lokat w Aplikacji mobilnej?
Bezpieczeństwo
Co zapewnia bezpieczne korzystanie z Aplikacji mobilnej?
Co jest niezbędne do korzystania z Aplikacji mobilnej?
Co zrobić jeżeli trzykrotnie podałem błędny Kod PIN do Aplikacji mobilnej?
Przelewy
Jakiego typu Przelewy mogę wykonywać za pośrednictwem Aplikacji mobilnej?
Czy w Aplikacji mobilnej mam dostęp do Przelewów cyklicznych?
Czy korzystając z Aplikacji mobilnej mam dostęp do Przelewów zdefiniowanych?
Jakie mam opcje w Aplikacji mobilnej w przypadku Przelewów jednorazowych?
wróć do góry