Strona główna BezpieczeństwoKomputer i przeglądarki
komputer-i-przegladarki
komputer-i-przegladarki
Rozwój Internetu i urządzeń mobilnych pozwala nam oferować wysokiej jakości, bezpieczną i wygodną w użytkowaniu Usługę eSKOK. Kluczowym elementem samodzielnej i komfortowej obsługi rachunku przez Internet, jest Twój komputer oraz urządzenie mobilne. Oprócz zabezpieczeń zastosowanych w Usłudze eSKOK prosimy o zapoznanie się z kilkoma podstawowymi zasadami użytkowania komputera i urządzenia mobilnego, które zwiększają bezpieczeństwo korzystania z usługi:
  • Instaluj na komputerze tylko renomowane oprogramowanie kupowane w sklepie bądź pobierane z zaufanych źródeł,
  • Instaluj Aplikację mobilną mSKOK* tylko z oficjalnych źródeł (Google Play, App Store, Windows Phone Store),
  • Zainstaluj na komputerze oraz urządzeniu mobilnym pakiet bezpieczeństwa tzn. program antywirusowy oraz zaporę sieciową,
  • Korzystaj z automatycznych aktualizacji systemu operacyjnego i regularnie skanuj komputer oraz urządzenie mobilne programem antywirusowym.
Do obsługi Serwisu internetowego Usługi eSKOK zalecany jest system operacyjny, kompatybilny z jedną z poniższych przeglądarek internetowych z włączoną obsługą Java Script i Cookies:
  • Chrome w wersji 39.0 i nowszych,
  • Internet Explorer w wersji 11.0 i nowszych,
  • Mozilla Firefox w wersji 36.0 i nowszych,
  • Opera w wersji 34.0 i nowszych.
Szczegółowe informacje na temat konfiguracji ustawień przeglądarek internetowych do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK znajdziesz po kliknięciu w poniższy odnośnik:
Ustawienia przeglądarek internetowych.

Pamiętaj, że używana przeglądarka wymaga bieżących aktualizacji.

Do korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK* wystarczy urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (telefon lub tablet) z zainstalowanym systemem operacyjnym:
  • Android 4.1 lub wyższy,
  • iOS 10.0 lub wyższy,
  • Windows Phone 8.1 lub wyższy.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa korzystania z Aplikacji mobilnej mSKOK na Twoim urządzeniu mobilnym pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować system operacyjny oraz regularnie skanować urządzenie programem antywirusowym.

*Dostępność kanału dostępu Aplikacja mobilna zależy od Kasy, której jesteś Członkiem